Vážení zákazníci,

potíže k životu bohužel patří, ač se je snažíme minimalizovat. A když už se stane, řešíme to lidsky, rychle a pokud možno bez stresu. Odstoupení od smlouvy včetně uplatnění práv z vadného plnění je popsáno v našich obchodních podmínkách. Na této stránce však poskytujeme přehlednější a srozumitelnější návod - popis postupu vrácení nebo reklamace.

Výměna a vrácení zboží

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží

Výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné barvy) prosím řešte nejprve písemně prostřednictvím emailové adresy info@kafeachleba.cz. Obratem se s Vámi spojíme s pokyny k dalšímu postupu viz. níže:

  1. Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s etiketou identifikující zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
  2. Zboží pošlete zpět na provozovnu do čtrnácti (14) dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět).
  3. Budete-li chtít zboží vyměnit za jiné, odešlete nejdříve na požadované zboží objednávku přes eshop. Pak počkejte na informaci, že je zboží připraveno a odešlete špatně vybrané zboží, které vám zde vyměníme.
  4. Zboží zašlete společně s kupním dokladem (fakturou).
  5. Pokud zboží posíláte zpět, vyplňte vždy reklamační formulář nebo reklamační dopis napište vlastním způsobem při zachování stejné struktury. 
  6. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel).
Při vrácení veškerého objednaného zboží je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. 
Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, napište na info@kafeachleba.cz.

Záruka

Záruční doba je v případě potravin do data použitelnosti nebo minimální trvanlivosti, popř. do doby, do které má být zboží spotřebováno, jsou-li ze strany kupujícího dodrženy podmínky pro jejich skladování a nebyla-li potravina otevřena, kromě případu, kdy je to nezbytně nutné pro zjištění vady.

Pro vyloučení pochybností - pokud jste zboží nejen vybalili z krabice, ale také z jeho vlastního obalu - tedy je poškozený obal u konrétního zboží - pak jej z hygienických důvodů zpravidla není možné vrátit. Pravidlo platí zejména u otevření sáčků s kávou a směsí na pečení.

Na kuchyňské potřeby a sortiment zboží na přípravu kávy je poskytována zákonem stavovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek).

Reklamace

Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní zboží, jako u každého obchodníka se Vám může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na emailu info@kafeachleba.cz (je třeba vyplnit reklamační formulář, který je ke stažení po kliknutí na tento odkaz). Dohodneme s Vámi další postup. Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno. Lhůta po vznesení reklamace je 14 dní. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel). Přiložení reklamačního formuláře je podmínkou reklamace a bez něj - nebo informace ve stejném rozsahu. - není společnost Kafe a Chleba s.r.o. povinna reklamační případ převzít a tento tím bude považován za neoprávněný.